Mënyra e duhur për të parandaluar diabetin, konsumoni vetëm këto fruta

Publikuar tek: showbiz-lifestyle, më 21:22 17-10-2016 Mënyra e duhur për të parandaluar diabetin, konsumoni vetëm këto fruta

Diabeti është një ndër ato sëmundje që të kufizon shumë ushqime. Por një ndër mënyrat e duhura për t’i mbisotëruar dhe evituar atë është duke konsumuar këto fruta.

Molla-Eshtë një burim i mrekullueshëm fibrash të tretshme. Ajo ju ndihmon të ndiheni të plotë dhe fibrat e saj ngadalësojnë absorbimin e sheqerit në gjak. 1 mollë me lëkurë ju siguron rreth 20% të nevojave ditore për fibra.

Kumbullat e zeza-kanë veti anti-diabetike. Ato zvogëlojën nevojën e urinimit të shpeshtë dhe etjes, simptoma këto që janë të pranishme tek diabetikët. Kumbullat e zeza ndihmojnë trupin që ta konvertojë niseshtenë në energji, e cila rregullon nivelin e sheqerit në gjak. Hani jo më shumë se 2 kumbulla mesatare për të balancuar nivelin e sheqerit në gjak.

Qitro-Sipas një studimi lëngu i qitros ul nivelet e sheqerit në gjak aq sa Metformina, medikament për diabetin. Qitro rregullon nivelin e sheqerit në gjak dhe zvogëlon rrezikun për t;u bërë obez. Niseni ditën me 1 copë qitro ose 1 gotë lëng qitro.

Avokado- Përmban fibra të shumta që rregullojnë nivelin e sheqerit në gjak. Kaliumi në avokado zvogëlon simptomat e diabetit.

Luleshtrydhet- Janë një mënyrë e mirë për të plotësuar dëshirat për ushqime të ëmbla për diabetikët. Ato janë të pakëta në kalori dhe ndihmojnë në balancimin e sheqerit në gjak. Hani 4-5 luleshtrydhe mesatare në ditë.

Siç e dimë frutat përmbajnë fruktozë (lloj natyral sheqeri) dhe nuk lejohen të konsumohen shumë nga diabetikët prandaj ata duhet të tregojnë kujdes në konsumimin e ushqimeve të ëmbla.

Sondazh

Article Logic
Execution time: 0.14781904220581
array(1) { ["section"]=> string(75) "menyra-e-duhur-per-te-parandaluar-diabetin-konsumoni-vetem-keto-fruta-56523" }