Shqipja më e vjetër se greqishtja, Ja si kanë evoluar gjuhët indo-europiane (Video)

Publikuar tek: kulture-art, më 15:25 15-11-2015

Familja e gjihëve indo-europiane përmban rreth 400 gjuhë të ndryshme, të cilat kanë evoluar nga një gjuhë e vetme dhe sot përbëjnë rreth 50 për qind të të gjithë gjuhëve në botë.

Gjithmonë është diskutuar edhe vjetërsia e gjuhës shqipe, ku teoritë kanë qenë nga më të ndryshmet. Disa e vendosin atë si të krujuar shumë vonë dhe me fjalë të marra hua nga gjuhët e tjera fqinje, por ka edhe nga ata albanologë dhe etimologë që mendojnë se gjuha shqipe mbart misterin e madh të lashtësisë të saj.

Për këto arsye, shkencëtarë e historianë kanë rënë dakort se gjuha shqipe është e veçantë, në pemën e të gjitë gjuhëve indo-europiane, ajo qëndron në degën e saj.

Por sipas një studimi, të publikuar te “Science”, i udhëhequr biologu evolucionist Quentin Atkinson nga Universiteti i Aucklandit në Zelandën e Re shqipja është rreth 6000 vite e vjetër. Shkencëtarët kanë përdorur metoda kompjuterike për të gjeneruar të dhënat nga analizat e ADN-së që më pas janë kthyer në një video ilustrative nga ekipi i “Business Insider”.

Sipas këtij studimi gjuha më e vjetër është analtolishtja nga e cila më pas rodhën balto-sllavishtja dhe indo-iraniane. Rreth viteve 4000 p.e.s u formua gjuha shqipe ndërsa greqishtja rreth vitit 2500 p.e.s.

Sondazh