Tatuazhet artistike në sy mund të shkaktojnë verbërinë

Publikuar tek: bota, më 12:37 12-10-2016 Tatuazhet artistike në sy mund të shkaktojnë verbërinë

Tatuazhet në pjesët delikate të fytyrës mund të shkaktojnë verbërinë. Sara Night është ekstremiste dhe  e çmendur pas tatuazheve.

 Ajo ka bërë brenda syve të saj disa tatuazhe si dhe i është nënshtruar një operacioni për të ndarë gjuhën e saj në dy pjesë.

Lazeri në sy e dëmton shumë,thotë mjeku kirurg. Dhe pse nëna e saj e ka lutur që të mos kryejë më ndërhyrje Sara nga Londra është shumë e apasionuar pas tatuazheve.

 

 394CEE3C00000578-0-image-a-1_1476176247532.jpg394CEEAC00000578-0-image-a-2_1476176291351.jpg

Sondazh

Më shumë në këtë kategori: « TEJ NJERËZORES: Vendimi i familjes së 13-vjeçarit shqiptar që vdiq dje me të ëmën në Itali do t’ju mbajë frymën pezull
Komisioneri i OKB-së, Hussein: Trump rrezik ndërkombëtar »
Article Logic
Execution time: 0.011763095855713
array(1) { ["section"]=> string(60) "tatuazhet-artistike-ne-sy-mund-te-shkaktojne-verberine-55920" }